Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη
ekpaideutikareumata.gr
Τηλεφωνικός κατάλογος Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Τηλεφωνικός Κατάλογος Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Τηλεφωνικός Κατάλογος Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημόσια Δημοτικά Σχολεία Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής
Δημόσια Νηπιαγωγεία Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής
Τηλεφωνικός Κατάλογος Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατάλογος Επικοινωνίας Α.Ε.Ι. - Τ.Ε.Ι. - Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών
Τηλεφωνικός Κατάλογος Γραφείων Συντονιστών Εκπαίδευσης εξωτερικού
Αμιγή Ελληνικά Σχολεία του εξωτερικού
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 6 επισκέπτες και κανένα μέλος
ΔΟΕ - ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ - ΑΔΕΔΥ -ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ - - Ξ.ΓΛΩΣΣΕΣ
Η προσφυγή της κυβέρνησης στην δικαιοσύνη για να βγάλει παράνομη την απεργία του κλάδου εναντίον της ατομικής αξιολόγησης ανέδειξε με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο τον στόχο του υπουργείου να επιβάλει βίαια στα σχολεία τον επιθεωρητισμό και το κλίμα τρομοκρατίας . Είναι πια ξεκάθαρο πως :
Τα ποσοστά συμμετοχής των νεοδιόριστων στην απεργία εναντίον της ατομικής αξιολόγησης είναι συντριπτικά . Για αυτό τον λόγο άμεσα θα κληθούν να να αξιολογηθούν και εκπαιδευτικοί με περισσότερα χρόνια μόνιμης υπηρεσίας .
Η ηγεσία του υπουργείου πανικόβλητη αναγκάστηκε να αλλάξει το αφήγημα περί «ατομικής αξιολόγησης που ενδυναμώνει τους εκπαιδευτικούς» και να προσφύγει στην επιβολή και στον επιθεωρητισμό . Τελικά δεν τσιμπήσαμε ούτε στις μεγάλες κουβέντες, αλλά ούτε στο κλείσιμο του ματιού από τους αξιολογητές που παρέπεμπε σε μια διαδικασία ανώδυνη με σίγουρη επιτυχία !
Η αξιολόγηση δεν αφορά την παιδαγωγική επάρκεια και την επιστημονική κατάρτιση του εκπαιδευτικού .Είναι μια μονοπρόσωπη διαδικασία που αναφέρεται σε δεκάδες ενέργειες που είναι αδύνατον σε μια
διδακτική ώρα να υλοποιηθούν . Η αρχιτεκτονική της, ξεκάθαρα είναι διαβλητή με κυρίαρχο την μονοπρόσωπη υποκειμενική παρατήρηση εντός τάξης , του αξιολογητή . Αλήθεια γνωρίζουν οι ελάχιστοι που αξιολογήθηκαν ποιες προβλέψεις υπάρχουν για να αμφισβητήσουν την αξιολόγηση τους ή ακόμα πιστεύουν πως όλοι και όλες θα πάρουν άριστα;
Οι εκπαιδευτικοί της τάξης γνωρίζουμε πως η ατομική αξιολόγηση διενεργείται με όρους επικοινωνιακούς και όρους κοινωνικού αυτοματισμού για να αποφύγει η κυβέρνηση να ανοίξει ο διάλογος για τα σοβαρά θέματα που αφορούν την καθημερινότητα στα σχολεία . Η κυβέρνηση με την αξιολόγηση δείχνει με το δάχτυλο τους εκπαιδευτικούς ως τους μοναδικά υπεύθυνους για τα προβλήματα στα σχολεία ! Αυτό το επικοινωνιακό μοντέλο το είδαμε ξεκάθαρα και στο έγκλημα των Τεμπών …. με την τότε ηγεσία του υπουργείου ανερυθρίαστα να αναφέρεται στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ως απάντηση σε ερωτήσεις που αφορούσαν την δολοφονία στα Τέμπη !
Συναδέλφισσες συνάδελφοι ,
Ο αγώνας εναντίον της ατομικής αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης είναι πολύεπίπεδος και διαρκής . Η αξιολόγηση δεν αφορά πλέον μόνο τους νεοδιόριστους αλλά το σύνολο των μόνιμων εκπαιδευτικών .
Δυστυχώς υπάρχει μια μερίδα στελεχών εκπαίδευσης που ταυτόχρονα είναι υποψήφιοι σε ψηφοδέλτια
παρατάξεων της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΔΟΕ που μεταφέρουν ένα κλίμα παραίτησης και ηττοπάθειας . Τα προσωπικά τους συμφέροντα εξυπηρετούνται από έναν αγώνα με ημερομηνία λήξης . Τους προειδοποιούμε αυστηρά να σταματήσουν να τοποθετούνται ως παπαγαλάκια της κυβέρνησης και να ακολουθήσουν τις θέσεις του κλάδου ! Η απεργία της ΔΟΕ ήταν το πρώτο βήμα του αγώνα .
Η απεργία της ΑΔΕΔΥ είναι το δεύτερο βήμα μας . Ο κλάδος έχει στην φαρέτρα του ένα σύνολο ενεργειών συνδικαλιστικών και νομικών . Ο αγώνας βρίσκεται στην αρχή . Κλείνουμε τα αυτιά μας στα παπαγαλάκια από όπου και αν προέρχονται . Υπογράφουμε και πρωτοκολλούμε την νέα δήλωση απεργίας της ΑΔΕΔΥ .
Αλληλεγγύη - Ενότητα – Αγώνας
Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών
Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη
ekpaideutikareumata.gr