Πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι της υπογραφής ανάληψης καθηκόντων τους και ενώ ακόμα δεν έχει βρεθεί ο κατάλληλος χώρος, από την διεύθυνση Π.Ε. για να στεγάσει τα γραφεία τους , οι σύμβουλοι της Κεραμέως αναλαμβάνουν καθήκοντα επιθεωρητή και καλούν τους νεοδιόριστους συναδέλφους της Ε.Α. σε ατομική αξιολόγηση !
Για να διασωθεί εκλογικά από την πολιτική κατάρρευση της κυβέρνησης , η ηγεσία του υπουργείου παιδείας αποφάσισε να ¨παίξει ¨ μέχρι τέλους το επικοινωνιακό χαρτί του θατσερισμού προσδοκώντας προσωπικά εκλογικά οφέλη από ένα λούμπεν κοινό που τρέφεται από τον κοινωνικό αυτοματισμό .
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η υπουργός παιδείας ανερυθρίαστα στις τηλεοπτικές εμφανίσεις της, παρουσιάζει την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ως την λύση στο σύνολο των παθογενειών του ελληνικού κράτους !
Οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί δίνουμε ήδη την απάντηση μας ! Στις διευθύνσεις που προσπάθησε το υπουργείο να επιβάλει την ατομική αξιολόγηση , η συμμετοχή των συναδέλφων στην απεργία αποχή της ΔΟΕ είναι συντριπτική !
Στον σύλλογο μας τα μέλη μας συμμετέχουν στην απεργία αποχή της ΔΟΕ καθολικά και στέλνουν μήνυμα νίκης και υπεράσπισης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης σε ολόκληρη την Ελλάδα .
Με ψυχραιμία, συντονισμένα και αγωνιστικότητα θα δώσουμε την κατάλληλη απάντηση στους επιθεωρητές της Κεραμέως
Συγκεκριμένα :
- Ενημερώνουμε άμεσα τον σύλλογο σε οποιαδήποτε προσπάθεια του επιθεωρητή να έρθει σε επαφή μαζί μας με οποιοδήποτε τρόπο ( τηλεφωνικά , μέσω Mail , σε προσωπική συνάντηση ).
- Μόλις ενημερωθούμε πως ο επιθεωρητής θα επισκεφτεί την σχολική μονάδα μας καλούμε άμεσα τα μέλη του ΔΣ του συλλόγου , ώστε συντονισμένα να αποτραπεί η είσοδος του στην τάξη μας .
Η απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους/ισσες από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως από τη συνάντηση με τον αξιολογητή, την υπογραφή συμβολαίου, την ενημέρωση του ατομικού μας φακέλου στην Ψηφιακή Πλατφόρμα, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.
Η δήλωση θωρακίζει τις/τους συναδέλφισσες/ους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη και νόμιμη ενέργεια και αρκεί να καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Επισυνάπτουμε και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. με ημερομηνία 12/0/2021.
- Δεν αναρτούμε ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.
- Δεν απαντάμε στο μήνυμα που μας έρχεται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης, διότι έτσι ενεργοποιείται η ατομική αξιολογική διαδικασία, δίνονται τα στοιχεία μας στον επίδοξο αξιολογητή και το πιθανότερο είναι να δεχτείτε άμεσα μήνυμα από τον αξιολογητή σας που υποτίθεται σας καθοδηγεί για τα «βήματα», ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο τροφοδοτείται το αξιολογικό σύστημα Κεραμέως και τα «παπαγαλάκια» του ΥΠΑΙΘ που ενδιαφέρονται κυρίως για τα στατιστικά στοιχεία, θριαμβολογούν κατόπιν για τα ποσοστά συμμετοχής στην αξιολόγηση, έστω κι αν γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτή δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί και σε πάρα πολλές περιπτώσεις ούτε καν ξεκινήσει.
- Όταν οριστούν τα ζευγάρια αξιολογητή-αξιολογούμενου, ο αξιολογητής θα καλέσει σε συνάντηση προσυνεννόησης με emailή τηλεφωνικά. Απαντάμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση με δήλωση που έχει κατατεθεί στο πρωτόκολλο του σχολείου μας και δεν πηγαίνουμε στη συνάντηση.
- Σε περίπτωση που ο αξιολογητής ορίσει παρακολούθηση διδασκαλίας, ενώ έχουμε δηλώσει απεργία αποχή, συμμετέχουμε στις στάσεις εργασίας που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνεργασία με τους τοπικούς Συλλόγους, προκειμένου να είναι καλυμμένοι όλοι/όλες οι συνάδελφοι/ισσες από κάθε άλλη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης που προβλέπεται εντός διδακτικού ωραρίου (π.χ. δειγματικές διδασκαλίες). Οι στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) γίνονται από τους/τις συναδέλφους/ισσες νεοδιόριστους/ες την ημέρα που όρισαν να τους αξιολογήσουν και από όλους/όλες τους/τις συναδέλφους και συναδέλφισσες που συμμετέχουν στο μπλοκάρισμα των επισκέψεων των αξιολογητών.
Η συμμετοχή στην Απεργία Αποχή από τη ατομική αξιολόγηση θωρακίζει την/τον εκπαιδευτικό να αρνηθεί τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που απορρέουν από αυτή και η στάση εργασίας από την παρακολούθηση του μαθήματός του.
- Αν οι αξιολογητές επιχειρήσουν κρυφά από το σύλλογο διδασκόντων να μπουν στην τάξη, για να εξετάσουν τον/την νεοδιόριστο/η και να τον/την βαθμολογήσουν(!), δεν αδιαφορούμε. Το σχολείο είναι δημόσιο και επομένως όλες οι δραστηριότητες που διαπερνούν τη λειτουργία του, πρέπει να είναι σε γνώση όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Δηλώνουμε ότι δεν διαπραγματευόμαστε το δικαίωμά μας να γνωρίζουμε τι γίνεται μέσα στα σχολεία μας, αλλά και να αντιστεκόμαστε απέναντι στην αντιδραστική πολιτική που καταργεί θεμελιώδη εργασιακά, παιδαγωγικά, μορφωτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και κατακτήσεις. Το σωματείο και οι σύλλογοι διδασκόντων υπερασπίζουμε τις συλλογικές μας αποφάσεις. Κανείς επιθεωρητής στην τάξη.
-
Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών
Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη
ekpaideutikareumata.gr