Με 24ωρη απεργία την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου και συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα απαντούν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας στην «αντιεκπαιδευτική και αντιδραστική ατομική αξιολόγηση Κεραμέως», όπως τη χαρακτήρισε ο οργανωτικός γραμματέας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) Γιώργος Τρούλης.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ αποφάσισε χθες μεταξύ άλλων:

■ Απεργία-αποχή από όλες τις εξωδιδακτικές διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης.

■ Στάσεις εργασίας σε συνεργασία με τους τοπικούς συλλόγους εκπαιδευτικών.

■ Παραστάσεις διαμαρτυρίας στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αιχμή το ζήτημα της άμεσης μονιμοποίησης όλων των δόκιμων εκπαιδευτικών και την ατομική αξιολόγηση.

■ Συναντήσεις με τα κόμματα της Βουλής.

Αποφασίστηκε επίσης η ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου γενικών συνελεύσεων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου, πραγματοποίηση Ολομέλειας των Προέδρων στις 13 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας την ίδια μέρα στις 2 μ.μ.

Σύμφωνα με το alfavita.gr, ήδη ξεκίνησαν οι πρώτες γενικές συνελεύσεις Συλλόγων (Ανω Λιοσίων, Α' Αθήνας, ΣΕΠΕ «Ο Αριστοτέλης», ΣΕΠΕ «Ο Παρθενώνας» και Σάμου) με μεγάλη συμμετοχή.

Παράλληλα, σε εισήγησή του προς τις γενικές συνελεύσεις των τοπικών ΕΛΜΕ, το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) αναφέρει: «Πρόκειται για έναν αυταρχικό μηχανισμό με βασική αποστολή τον αυστηρό έλεγχο, τη διαρκή επιτήρηση και εποπτεία της πορείας της αξιολόγησης που θα διαπιστώνει αν “συμμορφώνονται” οι εκπαιδευτικοί απέναντι στην κυρίαρχη πολιτική» και προσθέτει:

«Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ επιθυμεί να βελτιώσει την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, τότε πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας, σε κάλυψη των δεκάδων χιλιάδων κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς, σε μείωση του αριθμού μαθητών/τριών ανά τμήμα, να φτιάξει σύγχρονες κτιριακές υποδομές, να εξοπλίσει σχολεία και εκπαιδευτική κοινότητα με τεχνολογικό και λοιπό εξοπλισμό, να υλοποιήσει προγράμματα σπουδών που να υπηρετούν το δικαίωμα των παιδιών στην ολόπλευρη μόρφωση, σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, με ανάλογα βιβλία και εποπτικό υλικό, να πάρει μέτρα για τα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα των παιδιών και την έξαρση της βίας και να μειώσει τις εξετάσεις που οδηγούν σε στείρα γνώση και ανάγκη παραπαιδείας».

Η ΟΛΜΕ προτείνει επίσης μεταξύ άλλων απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση και δικαστική προσφυγή σε περίπτωση που οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προχωρήσει σε ανάκληση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης νεοδιόριστων.