www.ekpaideutikareumata.gr

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.facebook.com/reumata

30-8-2020 

Σχολικό έτος 2020-2021 : Έναρξη χωρίς κανέναν σχεδιασμό από το υπουργείο .

Είναι φανερό πως η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα αφήσει ανεξίτηλα το αποτύπωμα της στην εκπαίδευση ως η πλέον επικίνδυνη διοίκηση που πέρασε ποτέ .

Η λανθασμένη εκτίμηση της κυβέρνησης για την πορεία της πανδημίας, η προτεραιότητα να ικανοποιηθούν οι σχολάρχες των ιδιωτικών σχολείων, η εφαρμογή τους σχεδίου κατάληψης του κράτους από τα γαλάζια παιδιά, αλλά και η ανικανότητα των κομματικά αρεστών συμβούλων της υπουργού, μας έφεραν στο σημείο να ανοίγουν τα σχολεία χωρίς κανέναν σχεδιασμό και προετοιμασία.

Το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας παρακολουθεί σαστισμένο την ηγεσία του υπουργείου , σε περίοδο πανδημίας :

-     να αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και να επικαλείται , χωρίς ντροπή συνολικούς μέσους όρους για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα . Για την υπουργό της αγοράς και της αριστείας οι μαθητές δεν είναι μοναδικές προσωπικότητες, αλλά τυχαίοι αριθμοί.

-     Να προσφέρει παγούρια, δωρεά επιχειρηματία,   στους μαθητές και να μη προμηθεύεται ατομικά θρανία , τουλάχιστον για το νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού .

-     Να μην έχει σχεδιάσει εναλλακτικά σενάρια για την έναρξη του σχολικού έτους, με αποτέλεσμα η υπουργός να διαψεύδεται από την ίδια την κυβέρνηση της για την επιβάρυνση του κόστους της προμήθειας μάσκας από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς , αλλά και η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς να έχει μετατραπεί σε κακόγουστο ανέκδοτο.

-     Να μην προχωρεί άμεσα στην πρόσληψη των αναγκαίων εκπαιδευτικών που θα καλύψουν το σύνολο των κενών, με αποτέλεσμα τα σχολεία σήμερα , ύστερα από την πρόσληψη της πρώτης φάσης αναπληρωτών , να είναι υποστελεχωμένα .

-     Να προαναγγέλλει λειτουργία του ολοήμερου σχολείου από την πρώτη ημέρα και να καλεί τους γονείς να γράψουν τα παιδιά τους , αλλά να μην έχει προσλάβει το αναγκαίο προσωπικό για την πλήρη λειτουργία του.

-     Να σπεύδει διορίσει τα δικά της παιδιά, χωρίς καμία αξιοκρατική διαδικασία, στις θέσεις των διευθυντών εκπαίδευσης και να τους καλεί κρύψουν τα πραγματικά κενά , ιεραρχώντας τα.

-     Να μιλάει δημόσια για σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά να μην προμηθεύει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τον κατάλληλο εξοπλισμό .

-     Κρύβεται πίσω από τους εκπαιδευτικούς για να υποχρεώσει τους μαθητές να φορέσουν μάσκα με ποινές και να μην προσπαθεί με επιστημονικά επιχειρήματα να τους πείσει για την αναγκαιότητα της ή καλύτερα να ομολογήσει πως η μάσκα είναι αναγκαία για να καλύψει την έλλειψη σχεδιασμού από την ηγεσία του υπουργείου .

Μοναδικοί υποστηριχτές και σύμμαχοι του υπουργείου έχουν απομείνει:

- Τα καλοταϊσμένα Μ.Μ.Ε , τα οποία ανερυθρίαστα μεταφράζουν την δήλωση για Μ.Ο μαθητών ανά τμήμα , σε έναρξη της σχολικής χρονιάς με 17 μαθητές σε κάθε τμήμα .

- Η ύποπτη υποτονική αντίδραση της ηγεσίας του ΔΣ της ΔΟΕ ( συνδικαλιστές συγκεκριμένης παράταξης διορίστηκαν από την υπουργό σε θέσεις διευθυντών εκπαίδευσης), αλλά και η καθοδηγούμενη από κομματικές σκοπιμότητες στάση των «αριστερών» παρατάξεων ( με τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση, έχουμε τη δυνατότητα να μπούμε στα σπίτια των μαθητών μας και να μιλήσουμε με τους γονείς).

Η κατάσταση αν δεν ήταν τραγική θα αποτελούσε άριστο σενάριο μαύρης κωμωδίας.

Τα ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ καλούν τους εκπαιδευτικούς να μη σιωπήσουν και δυναμικά με την στάση τους να δείξουν πως δεν πείθονται από τα επικοινωνιακά τεχνάσματα του υπουργείου για δήθεν κανονικότατα, αλλά και πως δεν ακολουθούν τις παρατάξεις του Δ.Σ. της ΔΟΕ στον δρόμο της εξυπηρέτησης ατομικών ή κομματικών συμφερόντων που έχουν ξεκάθαρα επιλέξει .

Απαιτούμε :

  • Η κυβέρνηση να παραδεχτεί πως δεν έχει κανένα σχέδιο για το άνοιγμα των σχολείων και να σταματήσει τους μέσους όρους αλλά και τα επικίνδυνα μοντέλα μέτρησης των επαφών σε μια σχολική τάξη που δεν βρίσκουν καμία διαφορά ανάμεσα στους 15 και 25 μαθητές .
  • Άμεσα να προσληφθεί ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν χωρίς κενά σε πλήρη λειτουργία και με ολοήμερο πρόγραμμα από την πρώτη μέρα.
  • Οι δήμοι, στα μεγάλα αστικά κέντρα , να σπεύσουν άμεσα να νοικιάσουν αίθουσες για να δημιουργηθούν νέα τμήματα των 15 μαθητών. Παράλληλα να καλύψουν το σύνολο των αναγκών σε προσωπικό και υλικά για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων .
  • Να διενεργούνται καθημερινά τεστ ανίχνευσης κορονοϊού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να προλαμβάνονται περιστατικά μόλυνσης .
  • Παράλληλα η ΔΟΕ επιτέλους να εγκαταλείψει την παθητική υποτονική στάση της και να προβεί σε όλες τις ενέργειες για να ενημερωθεί ξεκάθαρα η ελληνική κοινωνία για την παντελής έλλειψη σχεδίου για το άνοιγμα των σχολείων .

Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη