Ανακοίνωση για τα σεμινάρια των συντονιστών Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου «Ο ρόλος των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. στον Προγραμματισμό και την Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Έργου»

Ο υπουργός Γαβρόγλου , εκτός από εκπρόσωπος των πανεπιστημιακών, μιας και ωθεί χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς στην αναζήτηση ενός μεταπτυχιακού ή τίτλων σπουδών έναντι αδράς αμοιβής με την ψευδαίσθηση του διορισμού τους , θα αφήσει το αποτύπωμα του στην εκπαίδευση με την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση του νόμου 4547 η οποία είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις υποδείξεις του ΟΟΣΑ και  δεν διαφέρει στον πυρήνα της σημαντικά από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας του νόμου Αρβανιτόπουλου, προετοιμάζοντας το έδαφός σε μελλοντική αξιολόγηση με απολύσεις από μια επόμενη κυβέρνηση .

Η δήθεν αριστερή αξιολόγηση δεν πρόκειται να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία και το έργο του Συλλόγου Διδασκόντων, αφού για μια ακόμη φορά θα χρεωθεί με τη σύνταξη σχεδίων για προγραμματισμό, παρακολούθηση και υλοποίηση ενός πλάνου εργασίας , ένα project ανά θεματικό άξονα με 4 υποκατηγορίες στον καθένα, το οποίο στο μόνο που διαφέρει από τον νόμο Αρβανιτόπουλου είναι στο δια ταύτα της αξιολόγησης. Για μεν τον Αρβανιτόπουλο ήταν η κατάταξη των σχολικών μονάδων, για δε τον Γαβρόγλου είναι άδηλο. Μόνο που τα πάντα αλλάζουν με μια υπουργική υπογραφή. Στις δυο αξιολογήσεις και της δεξιάς αλλά και της αριστεράς υπάρχει κάτι κοινό, δεν καταγράφουν σημαντικά θέματα εκπαιδευτικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας όπως:

  • Τις ελλείψεις εκπαιδευτικών.
  • Τη μη αντικατάσταση σε βραχυχρόνιες απουσίες.
  • Τα διδακτικά βιβλία (περιεχόμενο).
  • Το Ολοήμερο (κάθε ώρα άλλος δάσκαλος).
  • Τον τεχνολογικό εξοπλισμό.
  • Τις πραγματικές δυσκολίες και τα ελλείμματα στην ανάληψη ευθύνης για τα σημαντικά προβλήματα συμπεριφορών που αντιμετωπίζει κάθε σχολείο.

Τα “Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών» με αίσθημα ευθύνης  δεν συμφωνούν με το περιεχόμενο της ανακοίνωσης της πλειοψηφίας των παρατάξεων του ΔΣ της ΔΟΕ μετά από τη συνάντηση με τον υπουργό, οι οποίες στην πραγματικότητα βάζουν πλάτη στον νόμο  Γαβρόγλου, γιατί γνωρίζουν πως οι κομματικές τους παρατάξεις  έχουν ξεκάθαρα λάβει θέση υπέρ της αξιολόγησης, αλλά ούτε θα συνταχθούν με τους φθηνούς λεονταρισμούς των επαγγελματιών σωτήρων του κλάδου, που ο μοναδικός τους στόχος είναι η άρνηση για την άρνηση και η δημιουργία αναταραχής μονάχα  για να δικαιολογούν την ύπαρξη τους!

Άλλωστε οι θέσεις και οι αποφάσεις για το παραπάνω ζήτημα θα συζητηθούν διεξοδικά στη Γ.Σ.  του Συλλόγου αλλά και σε κεντρικό επίπεδο στη Γ.Σ. του κλάδου όπου και θα αποφασιστούν και οι κινητοποιήσεις ενόψει της έναρξης της αυτοαξιολόγησης τον Σεπτέμβριο του 2019.

Απαιτούμε σε κάθε περίσταση από όλους τους φορείς να απαντήσουν στα ουσιαστικά ερωτήματα που θέτουμε ! Είναι ο καιρός της ατομικής πλέον ευθύνης του καθενός και της καθεμιάς που κατέχει θέση στελέχους της εκπαίδευσης να δηλώσει με ποια πλευρά θα συνταχθεί, αλλά και των   εκπαιδευτικών της τάξης οι οποίοι πρέπει να πάρουν τις τύχες τους στα χέρια τους.

Προοδευτικά  Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη