Εκτύπωση

Οι εκπαιδευτικοί να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλεκπαίδευση αποκλειστικά από τις σχολικές μονάδες τους με τη χρήση υλικοτεχνικής υποδομής που θα τους διαθέσει η σχολική μονάδα.

Στο παράλληλο σύμπαν της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και ειδικά της υπουργού «της αριστείας», η διαχείριση της πανδημίας και ο προγραμματισμός για την αντιμετώπιση του νέου κύματός της εξαντλήθηκε σε:

Τώρα που το σύστημα υγείας δεν μπορεί να διαχειριστεί τη φυσιολογική εξέλιξη της πανδημίας, λόγω καιρικών συνθηκών αλλά και λόγω έλλειψης τολμηρών μέτρων που δεν λήφθηκαν όταν έπρεπε, η πιο ασφαλής , κατά δήλωση του πρωθυπουργού, υγειονομικά χώρα κινδυνεύει να ζήσει εικόνες Ιταλίας και Ισπανίας. Η Υπουργός Παιδείας που «κατάφερε» να συμμετάσχει το 5% των εκπαιδευτικών στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, βγήκε για άλλη μια φορά στα τηλεοπτικά κανάλια και δήλωσε πως από Τετάρτη αρχίζει η τηλεκπαίδευση και στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα εξήρε με κυνισμό τη μεγάλη επιτυχία!!! που είχε η τηλεκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, λες και δεν γνώριζε   ότι το σύστημα δεν άντεξε και τις δύο πρώτες ημέρες δεν πραγματοποιήθηκε κανένα «μάθημα», ενώ τις επόμενες δεν έλειψαν τα προβλήματα και οι διαμαρτυρίες για την έκθεση και παραβίαση των ατομικών δικαιωμάτων των μαθητών, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι βρίσκεται εκτός πραγματικότητας και μακριά από τη γλώσσα της αλήθειας.

Βέβαια ούτε λόγος για το τι έκανε το υπουργείο όλο αυτό το διάστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση ή για την υλικοτεχνική υποδομή μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων για την υλοποίησή της.

Το 2ο κύμα της πανδημίας δεν ήταν ξαφνικό, όλοι το περίμεναν και το είχαν προαναγγείλει. Η έλλειψη προετοιμασίας από μεριάς του υπουργείου είναι εγκληματική . Η υποχρεωτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν μπορεί να βασίζεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και στην χρήση των προσωπικών τους μέσων. Γνωρίζει άραγε η Κα Υπουργός ότι ζητά τηλεκπαίδευση από εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν πριν από δεκαπέντε μέρες και ακόμη δεν έχουν βρει σπίτι για να μείνουν; Αναιρεί επίσης το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Με την πολιτική της η κυβέρνηση εντείνει τις κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποιεί δεκάδες χιλιάδες μαθητές λαϊκών οικογενειών που χρειάζονται στήριξη έτσι κι αλλιώς, μιας και εκτός ότι θα παραμείνουν αποκλεισμένοι από τη μαθησιακή διαδικασία θα απομονωθούν και ψυχοσυναισθηματικά.

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών “ Αλέξανδρος Δελμούζος “ καλεί τα μέλη του:

Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας αναδεικνύοντας τα προβλήματα για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Καλούμε τα στελέχη εκπαίδευσης να σταθούν δίπλα στους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς και να μη γίνουν οι πρόθυμοι που θα «κουκουλώσουν» τις δυσκολίες και τα προβλήματα εξαιτίας των παραλείψεων του Υπουργείου Παιδείας . Να μην ξεχνάει κανείς ότι υποχρεωτικότητα στην τηλεκπαίδευση σημαίνει πως το κράτος παρέχει τα κατάλληλα μέσα για την υλοποίηση της σε όλους .

Οι εκπαιδευτικοί δεν θα παίξουν τον ρόλο του χρήσιμου ηλίθιου για τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και τα μεγάλα λόγια της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας.

Άνοιγμα άμεσα των σχολικών μονάδων με 15 μαθητές ανά τμήμα, ελέγχους με δωρεάν τεστ για εκπαιδευτικούς και γονείς, προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να καλύπτονται τα όποια κενά, καλός καθαρισμός των σχολικών μονάδων με προσλήψεις καθαριστών/καθαριστριών.

Το δημοσιονομικό κόστος δεν μπορεί και δεν πρέπει να προτάσσεται όταν διακυβεύεται η ψυχική υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα μιας γενιάς αλλά και το μέλλον όλης της χώρας.