Εκτύπωση

                                                                               

 

                                                                                                     www.ekpaideutikareumata.gr

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.facebook.com/reumata

         

Η τσάντα στο σπίτι , οι γονείς άνεργοι , η κοινωνία σε απόγνωση

Σε μια χώρα αποικία χρέους με πολιτικούς χωρις ιδεολογία , απλούς εντολοδόχους των δανειστών η κατάσταση δεν αλλάζει με κινήσεις εντυπωσιασμού, όπως η δράση « Η τσάντα στο σχολείο»,  που παρέχουν  αριστερό άλλοθι και είναι εύηχες στα αυτιά γονιών και μαθητών!

Αριστερό  είναι να έχουν οι γονείς των μαθητών δουλειά, να μην κινδυνεύουν να βρεθούν στον δρόμο από τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, να έχουν πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη όλοι οι μαθητές.

Χίλιες φορές η τσάντα στο σπίτι, σε ένα σπίτι όμως με θέρμανση , με οικογενειακή ηρεμία και προοπτική για γονείς και μαθητές.

O σύλλογος Δελμούζος  καλεί  την ηγεσία του υπουργείου να αφήσει τα πυροτεχνήματα και να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, των μαθητών και των γονιών τους. Η παραμονή της τσάντας των μαθητών στο σχολείο δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα στην εκπαιδευτική διαδικασία εάν δε συνοδεύεται από τις απαραίτητες αλλαγές στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και κυρίως την αναγκαία μείωση της διδακτέας ύλης των μαθημάτων και την αντικατάσταση απαράδεκτων σχολικών βιβλίων, όπως πχ  των μαθηματικών .

Από τη στιγμή που η ύλη των μαθημάτων είναι συγκεκριμένη, οι διδακτικοί στόχοι αμετάβλητοι και τα σχολικά βιβλία ίδια, είναι σαφές ότι στην πραγματικότητα, ο παραπάνω στόχος είναι ανέφικτος. Όπως κενό γράμμα θα παραμείνουν  οι στόχοι για την ουσιαστική προσέγγιση της ύλης και της άμβλυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και της σχολικής αποτυχίας.

Για να αναβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο απαιτούνται: αύξηση δαπανών για την παιδεία, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και έγκαιρη τοποθέτησή τους, μείωση αναλογίας μαθητών ανά τμήμα, στήριξη του ολοήμερου σχολείου και όχι να λειτουργεί με περισσεύματα ωρών εκπαιδευτικών, μείωση της διδακτέας ύλης, συμμετοχή όλων των μαθητών στις εκπαιδευτικές επισκέψεις με χρηματοδότηση από το κράτος, πραγματική παράλληλη στήριξη των μαθητών που την χρειάζονται αλλά και όλων των υποστηρικτικών δομών, δίχρονη δημόσια υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.

Τότε το σχολείο θα υπηρετεί πραγματικά τους σκοπούς του  και θα υπάρξει ελεύθερος χρόνος που θα είναι όμως δημιουργικός για τους μαθητές και δεν θα τους ωθεί σε διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες που πληρώνονται αδρά από τους γονείς.

Οι εκπαιδευτικοί,   που κρατούν όρθιο το δημόσιο σχολείο, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα της έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής , της υποστελέχωσης και της ανεργίας ( στους αναπληρωτές) , στέκονται παιδαγωγικά δίπλα στον μαθητή με ποιοτική - περιορισμένης έκτασης -  εργασία στο σπίτι .

Καλούμε   εκπαιδευτικούς και γονείς να σταθούμε δίπλα δίπλα για να αγωνιστούμε και να δώσουμε προοπτική στους μαθητές μας . Σε μια κοινωνία χωρίς μνημόνια , με δικαιοσύνη απαλλαγμένη από τους λογιστές που περιορίζουν τα όνειρα μας .